28.09.2018 Καθαρά κέρδη αυξημένα κατά 11,7% κατέγραψε η ΕΥΑΘ το α’ εξάμηνο του 2018, χωρίς «εκπτώσεις» στο κοινωνικό προφίλ της κι έχοντας παράλληλα απορροφήσει τις διευκολύνσεις σε ευπαθείς ομάδες και επαγγελματίες που επέβαλε η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη κατά τη μεγάλη βλάβη στον αγωγό της Αραβησσού, τον περασμένο Μάρτιο. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στο ποσό των 39,4 εκατ. ευρώ έναντι 37,7 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση 4,51%. Τα προ φόρων κέρδη του ομίλου έφτασαν τα 14,98 εκατ. ευρώ έναντι 14 εκατ. ευρώ (αύξηση 6,42%), ενώ τα μετά φόρων κέρδη διαμορφώθηκαν σε 10,8 εκατ. ευρώ από 9,7 εκατ., μια αύξηση της τάξεως του 11,69%. Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου διαμορφώθηκαν την περίοδο αυτή σε 17,2 εκατ. έναντι 16,3 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 5,55%. Τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας έφτασαν τα 74,1 εκατ., αυξημένα κατά 13,63% κυρίως λόγω της πληρωμής του μερίσματος μετά τη λήξη της διαχειριστικής περιόδου του α’ εξαμήνου 2018.
Θεσσαλονίκη, 31-08-2018
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε (ΕΥΑΘ Α.Ε) ανακοινώνει την πρόσληψη έντεκα (11) ατόμων ειδικότητας Δ.Ε. Οδηγών Οχημάτων, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου 8μηνης διάρκειας, για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών της ΕΥΑΘ Α.Ε. που εδρεύει στο Νομό Θεσσαλονίκης.
Για την εκτύπωση των σχετικών εγγράφων επιλέγετε τους παρακάτω συνδέσμους:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ’ αριθμ. ΣΟΧ1/2018 για τη σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Παράρτημα Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) - Ημ. Εκδ. 30/03/2017
Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση ΣΟΧ.6
Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ηλικίας 18 έως 65 ετών.
Υποβολή αιτήσεων: από Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018 έως και Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018 και κατά τις εργάσιμες ημέρες.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ.6 και να την υποβάλουν μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Ε.Υ.Α.Θ Α.Ε., Εγνατίας 127, Τ.Κ. 54635- Θεσσαλονίκη, απευθύνοντάς την στο Τμήμα Γενικού Πρωτοκόλλου, υπόψη κας Θ. Δίτσα ή κας Ν. Μαυρίδου (τηλ. επικοινωνίας: 2310-966663, 2310-966665).
Είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Ε.Υ.Α.Θ Α.Ε., Εγνατίας 127 Τ.Κ. 54635, Θεσσαλονίκη, στο Τμήμα Προσωπικού-Μισθοδοσίας και Εκπαίδευσης, υπόψη κας Δ. Βεργίνη, ή Μ. Τριανταφυλλίδου από 08:30 έως 13:30 (τηλ. επικοινωνίας: 2310-966762 ή 2310-966661),
Το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Υλοποίηση Νέου Ολοκληρωμένου Συστήματος Εξυπηρέτησης & Τιμολόγησης Πελατών
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ
«ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ & ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ»
02.08.2018. Το ποσό των 150.000 ευρώ αποφάσισε να διαθέσει η διοίκηση της ΕΥΑΘ Α.Ε. ως ελάχιστη πράξη αλληλεγγύης και συμπαράστασης στους πληγέντες από τις φονικές πυρκαγιές της 23ης Ιουλίου στην Αττική.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΑΘ, στη σημερινή του συνεδρίαση, εκφράζοντας τη θλίψη του για την απώλεια τόσων ανθρώπων και τη συμπαράστασή του στους οικείους τους, αποφάσισε να διαθέσει το ποσό αυτό «συμμετέχοντας στο ευρύ κίνημα αλληλεγγύης που εκδηλώθηκε από φορείς και απλούς πολίτες, μετά τη μεγάλη καταστροφή». «Βαθιά συντετριμμένοι, εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στους συγγενείς των θυμάτων κι ευχόμαστε γρήγορη -κατά το δυνατόν- επούλωση των πληγών, κοινωνικών, οικολογικών, οικονομικών, που άφησε πίσω της η πύρινη λαίλαπα», επισημαίνεται στην απόφαση του Δ.Σ. της ΕΥΑΘ.
Το ποσό θα κατατεθεί στον Ειδικό Λογαριασμό που έχει ανοίξει με απόφαση της Κυβέρνησης στην Τράπεζα της Ελλάδος, «με σκοπό τη χρηματοδότηση κάθε είδους δράσης για την αρωγή των πληγέντων από τις πυρκαγιές στην Ανατολική και Δυτική Αττική, την ανακατασκευή και αποζημίωση των κατοικιών που καταστράφηκαν και την αποκατάσταση των πληγεισών περιοχών και των υποδομών τους».