Get the Flash Player to see this player.
 
Μέτρα προστασίας από παγετό - αρχείο οδηγιών PDF
Μέτρα προστασίας από τον παγετό - Ηχητικό
  • Η απάντηση της ΕΥΑΘ για την προστασία του Θερμαϊκού κόλπου

    09.01.2019. Σε συνέχεια δημοσιευμάτων σχετικά με την προστασία του Θερμαϊκού κόλπου και τη λειτουργία των παραλιακών αντλιοστασίων αποχέτευσης της ΕΥΑΘ, η διοίκηση της εταιρείας επισημαίνει τα εξής:
     
    - η εταιρεία λειτουργεί και συντηρεί 46 αντλιοστάσια αποχέτευσης στο Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης, 11 από τα οποία στο παραλιακό μέτωπο. Τα τελευταία συντηρούνται με μεγαλύτερη συχνότητα και εν λειτουργία, χωρίς δηλαδή διακοπή εισόδου των λυμάτων στο αντλιοστάσιο, μια μέθοδο κοστοβόρα που όμως διασφαλίζει την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος από περιστατικά ρύπανσης. 
    Μάλιστα, η εταιρεία με πρωτοβουλία της παρούσας διοίκησης και αξιοποίηση παλιών και νέων στελεχών, εκπόνησε σχέδιο αναθεώρησης της υφιστάμενης Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων - ΑΕΠΟ (ίσχυε από το 2006 και έχρηζε αναθεώρησης) για τα αντλιοστάσια, το δίκτυο και τις εγκαταστάσεις αποχέτευσης. Με τη νέα ΑΕΠΟ θα διασφαλιστεί η βέλτιστη λειτουργία του αποχετευτικού δικτύου με τη μέγιστη προστασία του φυσικού αποδέκτη, του Θερμαϊκού. Η διαδικασία βρίσκεται πλέον στο στάδιο της δημόσιας διαβούλευσης με αρμόδιους φορείς και πολίτες, όπως επιβάλλει η περιβαλλοντική νομοθεσία, πριν από την τελική έγκριση του ΥΠΕΝ. Προφανώς, λοιπόν, και είναι «ανοιχτή» σε όποιον έχει να υποβάλει επωφελείς για το θαλάσσιο περιβάλλον της Θεσσαλονίκης προτάσεις!


  • Με κλειστές, προφυλαγμένες βρύσες στην παγωνιά

    05.01.2019. Λόγω του παρατεταμένου ψύχους, η ΕΥΑΘ υπενθυμίζει στους καταναλωτές της ότι η μόνωση των ιδιωτικών υδραυλικών μας εγκαταστάσεων είναι ο μόνος ενδεικνυόμενος τρόπος προφύλαξής τους από την παγωνιά, όπως άλλωστε επισημαίνεται κι από την Πολιτική Προστασία και όλους τους αρμόδιους φορείς διαχείρισης νερού.

    Η εταιρεία συνιστά στους πολίτες να μην αφήνουν τις βρύσες τους ανοιχτές και να μη σπαταλούν άσκοπα νερό αυτήν την ώρα (για πλύσιμο πεζοδρομίων, μπαλκονιών ή αυτοκινήτων, για παράδειγμα). Δεδομένου ότι δεν έχουν σημειωθεί μέχρι τώρα θραύσεις αγωγών από την παγωνιά, εκτιμάται ότι η αύξηση της κατανάλωσης κατά 10% που παρατηρείται τις τελευταίες ώρες, χωρίς να είναι ανησυχητική, οφείλεται σε αυτήν ακριβώς την αγωνία των καταναλωτών να προστατεύσουν τις σωληνώσεις τους. Ωστόσο, μία βρύση που αφήνει μισό χιλιοστό νερό να τρέχει, "ξοδεύει" άσκοπα 20 λίτρα την ώρα ή 100 λίτρα νερό μέσα σε 5 ώρες και, ακόμη χειρότερα, 10.000 κυβικά μέτρα νερό ξοδεύονται, αν αφήσουν μία βρύση τους ανοιχτή 100.000 νοικοκυριά! Αν μάλιστα αυτή η συμπεριφορά υιοθετηθεί και από τους 520.000 καταναλωτές του Πολεοδομικού Συγκροτήματος, η απαιτούμενη ποσότητα νερού θα αυξηθεί κατά 52.000 κυβικά μέτρα, γεγονός που ενδέχεται να δημιουργήσει προβλήματα στη διανομή του πόσιμου ύδατος.

    Οδηγίες για την προστασία των σωληνώσεων και των υδρομέτρων είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα της ΕΥΑΘ (www.eyath.gr), ενώ δηλώσεις βλαβών γίνονται ηλεκτρονικά στο http://vlaves.eyath.gr/και τηλεφωνικά στο 11124.

  • Μέτρα για την παγωνιά

    02.01.2019. Με αφορμή την πρόγνωση για κύμα ψύχους τις επόμενες ώρες, η ΕΥΑΘ υπενθυμίζει στους καταναλωτές της την ανάγκη  να ελέγξουν και να προφυλάξουν τα δίκτυα ύδρευσής τους από την παγωνιά. 
    Συνιστάται λοιπόν στους πολίτες να ελέγξουν τα υδρόμετρα, τις βρύσες των μπαλκονιών και τις εξωτερικές σωληνώσεις τους και να φροντίσουν να τις μονώσουν εξειδικευμένοι τεχνίτες. Επίσης, να επιβεβαιώσουν ότι οι διακόπτες των εσωτερικών τους δικτύων υδροδότησης ανοιγοκλείνουν κανονικά και ότι οι υδρορροές στα μπαλκόνια και τις ταράτσες τους είναι καθαρές από φύλλα και σκουπίδια. Περισσότερες πληροφορίες για γενική προστασία από την παγωνιά είναι διαθέσιμες στον ιστότοπο της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (www.civilprotection.gr).
    Υπενθυμίζεται, τέλος, ότι οι βλάβες που αφορούν στην ΕΥΑΘ (η εταιρεία είναι υπεύθυνη για βλάβες μέχρι του σημείου σύνδεσης των κεντρικών αγωγών με τα ιδιωτικά δίκτυα των οικοδομών) δηλώνονται τηλεφωνικά στο 11124 και ηλεκτρονικά στο www.eyath.gr.
  • Κοινωνικό μέρισμα για νοικοκυριά - επιχειρήσεις

    Σημαντικές μειώσεις για πρώτη φορά στην τιμή χρέωσης του νερού, ενίσχυση και διεύρυνση του κοινωνικού τιμολογίου, όπως και εξασφάλιση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της νέας τιμολογιακής πολιτικής της ΕΥΑΘ Α.Ε., που θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου 2019. Μειώσεις στους λογαριασμούς του θα «δει», συγκεκριμένα, το 99,4% των οικιακών καταναλωτών την επόμενη διετία, ενώ με τη νέα τιμολόγηση διασφαλίζεται και η ισορροπία στον διττό χαρακτήρα του νερού, ως πολύτιμου φυσικού πόρου και ως κοινωνικού αγαθού.

  • Εντός του 2019 η επισκευή του αγωγού της Αραβησσού

    05.11.2018. "Στον αέρα" βγαίνει το αμέσως επόμενο διάστημα ο διαγωνισμός για την επισκευή του αγωγού μεταφοράς νερού από την Αραβησσό, μετά και την έγκριση των τευχών δημοπράτησης του έργου από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΑΘ την περασμένη εβδομάδα. Ο ανάδοχος του έργου θα αναλάβει την ενίσχυση και επισκευή του τσιμεντένιου αγωγού, με στόχο να συντηρηθεί προληπτικά και σε  πλήρη λειτουργία για πρώτη φορά από κατασκευής του, το 1976!
    Οι εργασίες επισκευής θα επικεντρωθούν αρχικά σε μήκος 800 μ. περίπου, στο ύψος της Βιομηχανικής Περιοχής Θεσσαλονίκης, σε ένα τμήμα που σύμφωνα με την επικαιροποιημένη μελέτη του ομότιμου καθηγητή ΑΠΘ Γ. Πενέλη παρουσιάζει σημαντικές φθορές. Ο προϋπολογισμός ανέρχεται σε 3,4 εκατ. ευρώ, λόγω όμως του φυσικού αντικειμένου του έργου έχει προβλεφθεί δικαίωμα προαίρεσης έως 1 εκατ. ευρώ (το είδος και η έκταση των απαιτούμενων εργασιών μπορούν να επαναπροσδιοριστούν μετά την εκσκαφή κι αποκάλυψη του αγωγού).
  • Σε νέα γραφεία η εξυπηρέτηση καταναλωτών

    23.10.2018. Σε νέα, σύγχρονα γραφεία επί της Αγγελάκη 6 (δίπλα στο ΚΕΠ) θα εξυπηρετεί τους καταναλωτές της η ΕΥΑΘ από τους πρώτους μήνες του 2019! Στόχος της μετεγκατάστασης είναι η βέλτιστη εξυπηρέτηση και επικοινωνία με τους καταναλωτές σε έναν ενιαίο, εργονομικό χώρο υψηλής αισθητικής και με ταχύτερες διαδικασίες. Ειδικότερα, στο νέο κτίριο της Αγγελάκη θα μεταφερθούν οι υπηρεσίες της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης Καταναλωτών, που αφορούν στο σύνολο των καθημερινών συναλλαγών της ΕΥΑΘ με τους πολίτες, ενώ τα γραφεία διοίκησης θα παραμείνουν στην Εγνατία 127. 

    Οι συναλλαγές με το κοινό θα συνεχιστούν απρόσκοπτα στην Εγνατία 127 και στην 26ης Οκτωβρίου 26 (υποκατάστημα Βαρδαρίου) μέχρι και την ολοκλήρωση της μεταφοράς των γραφείων. Το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί εγκαίρως, με όλα τα διαθέσιμα μέσα, για την ακριβή ημερομηνία έναρξης λειτουργίας των νέων γραφείων στην Αγγελάκη. Η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των καταναλωτών παραμένουν «οδηγός» για τις αποφάσεις της διοίκησης της ΕΥΑΘ Α.Ε.    
     

  • Αποτελέσματα ΣΟΧ1/2018 11 ΘΕΣΕΩΝ ΔΕ ΟΔΗΓΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

    Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται με συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Αθήνα, Τ.Θ. 14307, Τ.Κ. 11510) και, για να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).
     
    Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
     
αρχείο επικαιρότητας »